Julistan luovan kauden alkaneeksi. Hiihtoloma. Orastava flunssa. Vaan voisin ommella ja ommella ja ommella. Samalla päässä pyörii tuhat ja yksi ideaa, uusia tuotteita, uusia toteutustapoja, toinen toistaan ihanampia juttuja, kun vaan ehtisi joskus edes piirtää tai jotenkin dokumentoimaan jotain talteenkin. Olen yrittänyt muistaa että on muutakin elämää, vaikka tekisi mieli nyt "ottaa takaisin" koko alkuvuoden kestänyt lagitus luovuudessa ja aloitekyvyssä. Pari kuukautta kun on sängyssä möllöttänyt miettien että "pitäis ja pitäis mut kun ei hitustakaan huvittais", niin nyt tuntuu että olisi vähintään tälle tarmokkaalle innostukselle sen velkaa, että antaisi itsensä ihan täysillä vaan tehdä, ideoida ja saada aikaan. Ennen kuin se taas lopahtaa, ja sitten möllötetään.

Olen kyllä suunnitteluinnosta huolimatta käynyt jumpassa kolmisen kertaa viikossa. Tai, ehkäpä juuri se onkin saanut aikaan tämän luovuuden heräämisen, olen paljon virkeämpi ja energisempi kun käyn jumppailemassa noin joka toinen ilta (tai aamupäivä). Huomenna olis sitten se eka terapia-aika heti aamusta. Mietin että mitä hittoa mie sille kerron? Että olen aika hyvässä hapessa, innoissani kaikesta ja saanut kovasti aikaan kaikkea hienoa, firman nettisivut kaikkine sisältöineen, paljon uusia tuotteita, kymmenittäin ideoita... Vai sanonko että käyhän lukemassa mun blogia viimeisen kuukauden ajalta, niin saat kokonaiskäsityksen mun tilanteesta, kun itse en enää muista mikä fiilis oli kolme päivää sitten. Tai no, muistan toki nyt, kun olen tänne niistä kirjoittanut. Ja koska aloitin tän bloggaamisen aikalailla vuoden alkupuolilla, niin helppo muistaa että siitä o nyt pari kuukautta. Siitä on hyvä laskea, miten pitkään tuli jumitettua tekemättömässä tilassa, normaalisti en muistaisi kovinkaan tarkkaan.

No, koitan nyt kuitenkin nauttia tästä korkeammasta mielialasta, niin pitkään kuin sitä kestää. Kun vaan osaisin vähän säästellä voimiani - nytkin pitäis kyllä olla nukkumassa, kello lähenee jo puoltayötä, ja aamulla suht aikainen herätys. Tästä se kuoppa sitten alkaa taas, kun valvon ja väsähdän :>